#1 2010-10-01 16:46:58

 Administrator

Administrator

13245648
Zarejestrowany: 2010-09-25
Posty: 0
Ranga: ~~~~
Szybkość: ~~~~
Siła: ~~~~
Kontrola Chakry: ~~~~
Wytrzymałość: ~~~~

Informacje

Poziomy



Dzięki niemu dostajemy dodatkowe punkty do rozdania w statystykach, jednak sam poziom nie odzwierciedla naszej rangi. (np. możemy mieć 50 poziom i być nadal geninem). Co prawda byłoby czasochłonne jednak wszystko jest możliwe.

1. 10 PD
2. 15 PD
3. 20 PD
4. 25 PD
5. 30 PD
6. 40 PD
7. 50 PD
8. 60 PD
9. 70 PD
10. 80 PD
11. 100 PD
12. 120 PD
13. 140 PD
14. 160 PD
15. 180 PD
16. 210 PD
17. 240 PD
18. 270 PD
19. 300 PD
20. 330 PD
21. 370 PD
22. 410 PD
23. 450 PD
24. 490 PD
25. 530 PD
26. 580 PD
27. 630 PD
28. 680 PD
29. 730 PD
30. 780 PD
31. 840 PD
32. 900 PD
33. 960 PD
34. 1020 PD
35. 1080 PD
36. 1150 PD
37. 1220 PD
38. 1290 PD
39. 1360 PD
40. 1430 PD
41. 1510 PD
42. 1590 PD
43. 1670 PD
44. 1750 PD
45. 1830 PD
46. 1920 PD
47. 2010 PD
48. 2100 PD
49. 2190 PD
50. 2500 PD

PD - Punkty Doświadczenia.

Po zdobyciu poziomu nasze PD resetują się i zbieramy je od nowa na następny poziom.

Każdy poziom daje nam 5 punktów do rozdania w statystykach oraz 3 punkty specjalizacji.

Ile pkt i za co:
Misje:
Rangi D: 5 - 15 PD
Rangi C: 15 - 30 PD
Rangi B: 30 - 60 PD
Rangi A: 60 - 120 PD
Rangi S: 120 - 240 PD

Eventy:
Wszystko zależne od poziomu trudności jaki narzuci MG.

Walki:
Wygrana ze słabszą rangą - 5 - 10 PD
Wygrana z równą sobie rangą - 20 - 50 PD
Wygrana z lepszą rangą - 50 - 100 PD
Przegrana z lepszą rangą, ale z ładną     walką 5 - 20 PD

Rangi



Student Akademii - Jesteś nim tylko na     początku rozgrywki, uczysz się pisania         postów oraz wejścia w zasady panujące     na forum uczysz się tu 3 technik. (Do     wyboru TaiJutsu, NinJutsu, Genjutsu [po         jednej technice z każdego, rangi D])         podstawowych po czym odbywa się test         prowadzony przez sensei'a.

Genin - To najniższy stopień w świecie ninja jednak potrafi on opanować już techniki rangi C z nauczycielem, natomiast techniki rangi D może już opanować bez niczyjej pomocy. Kolejną możliwością tej rangi jest wykonywanie misji rangi D.

Chuunin - Jest to już zwykły ninja jest on na środku szczebla "chwały" w wiosce i często też ludzie zostają na tej randze, macie możliwość uczenia innych jako MG (tylko ze swojej wioski ludzi) oraz samemu uczyć się technik rangi D, C i B. Nawet Kage wioski nie będzie miał żadnych zastrzeżeń gdy będziecie chcieli ruszyć na misję rangi C, jednak nikt nie obiecuje że na misjach rang B, które też są dla was dostępne nie polegniecie.

Jounin - Ninja, który swoją postawą oraz siłą nie raz pokazał że jest wsparciem dla wioski, ma możliwość uczenia się technik rangi D, C, B i A dzięki, którym misje rangi B nie powinny sprawiać mu problemów, ma możliwość udania się na misję Rangi A.

Kage - Głowa rodziny jaką jest wioska, rządzi całą wioską, podlega mu każdy ninja i nie można zlekceważyć jego rozkazów, Sam wybiera się tylko na najważniejsze misję rangi S oraz załatwia najważniejsze sprawy wioski. Może się uczyć wszystkich technik.

Sannin - Jest to osoba o silę i powadzę jaką posiada w kraju Kage, jednak najczęściej podróżuje, gdyż życie w wiosce i jej monotonia znudziły mu się. Może podejmować wszystkie misje jaki i uczyć się wszystkich technik.


Specjalizacje



Specjalizacje:
NinJutsu - techniki tego typu są oparte na chakrze. Każde 20 punktów w tej specjalizacji pozwala nam używać techniki opartych na NinJutsu zniżając chakrę za daną technikę o 10%. (np. mam 74 punkty to możemy używać technik NinJutsu z 30% zniżką).

GenJutsu - techniki tego typu są oparte na     chakrze. Każde 20 punktów w tej specjalizacji pozwala nam używać techniki opartych na GenJutsu zniżając chakrę za daną technikę o 10%. (np. mam 74 punkty to możemy używać technik GenJutsu z 30% zniżką).

TaiJutsu - tu nie ma żadnych obniżeń gdyż techniki TaiJutsu opierają się tylko na sile własnych mięśni, więc bonusem za TaiJutsu będzie:   
   
    1. Kaimon - 10 Punktów
    2. Kyuumon - 20 Punktów
    3. Seimon - 30 Punktów
    4. Shoumon - 40 Punktów
    5. Tomon - 50 Punktów
    6. Keimon - 60 Punktów
    7. Kyoumon - 80 Punktów
    8. Shimon - 100 Punktów

IryoJutsu - techniki tego typu można zdobyć na misjach, eventach itp. jest też możliwość poproszenia MG o prowadzenie misji, w której zdobędzie się jakąś technikę IryoJutsu, jednak MG nie musi się zgodzić, a w wypadku gdy się zgodzi misja nie ma żadnych wynagrodzeń oprócz techniki. (Taką jaką     będziemy chcieli rangę techniki będziemy musieli także przejść takiej samej rangi misję)

FuuinJutsu - Te techniki będą dawane     przez administracje w odpowiednim momencie rozgrywki oraz odpowiednim osobą.


Na początku wybieramy tylko jedną (główną) specjalizację do której od razu dodajemy sobie 5 punktów, po zdobyciu rangi Chuunina możemy dobrać sobie drugą specjalizację.
Wybieraj rozważnie specjalizacje gdyż możesz używać tylko tych technik jaką masz specjalizacje!

Statystyki



Statystyki:

Szybkość - Odpowiada za reakcje, zręczność i jak nazwa wskazuje szybkość.
Siła - Odpowiada za siłę rzutu, skoczność w sumie po co się rozpisywać ogólnie za siłę.
Kontrola chakry - Odpowiada za ilość naszych punktów chakry każdy 1 punkt to 20 chakry.
Wytrzymałość - Odpowiada za ilość naszych punktów zdrowia każdy 1 punkt odpowiada 40 punktów życia.

Statystyki są tylko do walk, ponieważ nie widzę sensu aby w postach fabułowych  miałyby być one brane pod uwagę.

Maksymalny poziom każdej statystyki wynosi 100.

Hachimon Tonkou



1. Kaimon - Dodaje 5 szybkości
2. Kyuumon - Dodaje 10 szybkości i 5 siły
3. Seimon - Dodaje 10 szybkości i 10 siły
4. Shoumon - Dodaje 15 szybkości i 10 siły
5. Tomon - Dodaje 15 szybkości i 15 siły
6. Keimon - Dodaje 20 szybkości i 15 siły
7. Kyoumon - Dodaje 20 szybkości i 20 siły
8. Shimon - Dodaje 25 szybkości i 25 siły.

Klany



Spraw klanów jest u nas bardzo prosta, dajemy się wykazać inwencją twórczą graczowi, gdyż musi on w ciągu tygodnia opisać swój klan, bądź poprosić kogoś kto stworzył wcześniej klan do przyjęcia go. Moim zdaniem był to najrozsądniejszy wybór żeby ludzie potem nie denerwowali się że jeden klan jest silniejszy od drugiego. Oczywiście administracja będzie sprawdzać opis klanów i zatwierdzi bądź odrzuci pomysł.

Zdrowie oraz chakra



Zdrowie oraz chakra w dużej mierze zależne jest od statystyk, jednakże musimy mieć coś na początek więc zaczynamy z 200 punktami życia oraz 100 punktami chakry, które później zmieniają się w zależności od punktów statystyk.

Nazwy miejsc



Mura no yo-sa - Wioska Dobroci
Reito no taki - Zamarznięty Wodospad
Takai yama - Wysokie Góry
Kyodaina hyoga - Ogromny Lodowiec
Yuki no keikoku - Śnieżny Wąwóz

Gureto rakuyo jurin - Wielki Las Liściasty
Mura no zoo - Wioska Nienawiści
Chisana shin'yoju-rin - Mały Las Iglasty
Kyuryu - Rwący Potok
Beikoku wa, rogu - Wielka Polana

Tenpuru no baransu - Świątynia Równowagi
Kanemochi no mura - Wioska Bogaczy
Sabaku-fu - Wietrzna Pustynia
Suna no mori no kinoko - Las Pustynnych Grzybów
Idaina oashisu - Wielka Oaza

Realia



Już nikt chyba nie pamięta tych zamierzchłych czasów. Wszystko zniknęło zostawiając po sobie odcisk jedynie w legendach i opowiadaniach. dawne klany - zniknęły. Dawne wioski - nie ma po nich śladu.
Tamte czasy należą do przeszłości, teraźniejszość trwa w trzech wioskach: Akaiashita Gakure, Aoiashita Gakure oraz Ginashtia Gakure. Tylko w jednej z nich panuje pokój. Ginashita, nastawiona neutralnie do sasiadujących krajów, trudni się tym wszystkim na co pozostałe dwie wioski nie mają czasu. Produkcja broni, zapasy żywności, spokój - to wszystko można tam odnaleźć. Jeżeli jednak wolisz walkę na śmierć i życie, Twój świat jest w Akaiashita i Aoiashita.

Wybieraj. Po czyjej stronie staniesz? Wszystko jest w Twoich rękach.

Wszystkie nieuzupełnione rzeczy zostaną w najbliższym czasie dodane


Życzę miłej gry

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nmclan.pun.pl www.zawada.pun.pl www.saif70.pun.pl www.ghostrider.pun.pl www.crashdayforum.pun.pl